Tuğba Özerk Başkasını Seviyorum Şarkı Sözleri

Açtım Gözümü Seni Gördüm
Yollar Uzundu Ben Kördüm
Sahip Çıktım Aşkına
Ama Ne Fayda

Gitmeden Şunu Da Kazı Aklına
Seni Sevdim Ama Yetti
Bu Da Son Veda

Ben Artık Seni Değil Başkasını Seviyorum
Var Mı Diyeceğin?
Ben Artık Seni Değil Başkasını Öpüyorum
Var Mı Diyeceğin?
Ben Artık Sensiz Çok Rahat Uyuyorum
Var Mı Diyeceğin?
Ben Artık Başkasını Seviyorum

Google Aramaları: tuğba özerk başkasını seviyorum, tuğba özerk başkasını seviyorum sözleri, tuğba özerk başkasını seviyorum dinle, tuğba özerk başkasını seviyorum şarkı sözleri, tuğba özerk başkasını seviyorum şarkı sözü, tuğba özerk başkasını seviyorum şarkısı, tuğba özerk 2016 şarkıları, başkasını seviyorum dinle youtube, tuğba özerk 2016 dinle

0 Response to "Tuğba Özerk Başkasını Seviyorum Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri