Tuğba Özerk Açık Yara Şarkı Sözleri

Yürek Paramparça Isyan Bitti Sıra Ağlamakta
Hep Banamı Acı Fena Koyuyorum Sana Dünya
Kalbim Kırıldı Yalnızlığım Ağlamaklı
Yakın Değiliz Artık Senle Bugün

Ama Ayrıda Değiliz Büsbütün...

Bugünde Geçti Yine Sen Geçmiyorsun
Açık Yaram Artık Kabuk Tutmuyorsun
Acımı Içime Akıttım Sustum
Dışarı Yağmadım Yüreğimde Boğuldum

Bugünde Geçti Yine Sen Geçmiyorsun
Açık Yaram Artık Kabuk Tutmuyorsun
Acımı Içime Akıttım Sustum
Dışarı Yağmadım Yüreğimde Boğuldum
Google Aramaları: tuğba özerk açık yara, tuğba özerk açık yara sözleri, tuğba özerk açık yara dinle, tuğba özerk açık yara şarkı sözleri, tuğba özerk açık yara şarkı sözü, tuğba özerk açık yara şarkısı, tuğba özerk 2016 şarkıları, açık yara dinle youtube, tuğba özerk 2016 dinle

0 Response to "Tuğba Özerk Açık Yara Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri