Onur Atmaca Ben Artık Sürmenede Şarkı Sözleri

Onur Atmaca Ben Artık Sürmenede Sözleri

Yıllar oldu çıkmıyor aklımdan o gözleri
İçimi yaksa da hor gören o sözleri
Yarabbim görüyorsun sevginin kıymeti yok
Allahım bu kuluna belkide mutluluk çok

Ben artık sürmenede nefes alamıyorum
Gurbet yolu göründü.Burada duramıyorum
Soran olursa dostlar söylemeyin yerimi
Söylemeyin o zalıma hala çok sevdiğimi

Ben artık sürmenede nefes alamıyorum
Gurbet yolu göründü burada duramıyorum
Soran olursa dostlar söylemeyin yerimi
Söylemeyin o zalıma hala çok sevdiğimi

Boşuna gelme gülüm bakmam yüzüne
Senin gibi değilim sevdiğimi bırakmam
Yıkıldım bu yıkımı ben artık kaldıramam
Ne çaykara ne sürmene, Trabzonda duramam

0 Response to "Onur Atmaca Ben Artık Sürmenede Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri