Mert Ali İçelli Vur Beni Şarki Sözleri

Mert Ali İçelli  Vur Beni Şarki Sözleri

Öyle bir usandimki yalan sevgiden
Ben ağlarken söyle sen nasıl gülüyorsun
Bir gün melek oluyorsunuz bir gün zalim
Bir varmış bir yokmus gibi yaşıyorsun
Gizlediği gönül kapılarını bak şimdi çalıyorsun

Vur beni vur beni zaten ölmüşüm
Sevda işlemez bir kalbe nasıl düşmüşüm

Bu saatten sonra aşktan ne bekler gönül
Öyle pismanim ki şimdi nasıl körmüşüm

Vur beni vur beni zaten ölmüşüm
Sevda işlemez bir kalbe nasıl düşmüşüm

Bu saatten sonra aşktan ne bekler gönül
Öyle pismanim ki şimdi nasıl körmüşüm

Öyle bir usandimki yalan sevgiden
Ben ağlarken söyle sen nasıl gülüyorsun
Bir gün melek oluyorsunuz bir gün zalim
Bir varmış bir yokmus gibi yaşıyorsun
Kilitlediğin gönül kapılarını bak şimdi çalıyorsun

Vur beni vur beni zaten ölmüşüm
Sevda işlemez bir kalbe nasıl düşmüşüm

Bu saatten sonra aşktan ne bekler gönül
Öyle pismanim ki şimdi nasıl körmüşüm

Vur beni vur beni zaten ölmüşüm
Sevda işlemez bir kalbe nasıl düşmüşüm

Bu saatten sonra aşktan ne bekler gönül
Öyle pismanim ki şimdi nasıl körmüşüm

Vur beni vur beni zaten ölmüşüm
Sevda işlemez bir kalbe nasıl düşmüşüm

Bu saatten sonra aşktan ne bekler gönül
Öyle pismanim ki şimdi nasıl körmüşüm

0 Response to "Mert Ali İçelli Vur Beni Şarki Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri