Gökçe Kılınçer Her Akşam Votka Rakı Ve Şarap(Sarhoş) Şarkı Sözleri


Sarhoşum Ah Düşünmekten
Öldüm Ben Ah Hep Sevmekten

Her Akşam Votka Rakı Ve Şarap
İçtikçe Delirir Insan Olur Harap
Kurtar Beni Bundan Ne Olursun Yarap
Bitsin Artık Bu Korkunç Serap Serap

Bittim Ben Ah Düşünmekten
Yoruldum Ah Hep Sevmekten

Her Akşam Votka Rakı Ve Şarap
İçtikçe Delirir Insan Olur Harap
Kurtar Beni Bundan Ne Olursun Yarap
Bitsin Artık Bu Korkunç Serap Serap


Google Aramaları: gökçe kılınçer her akşam votka rakı ve şarap(sarhoş), gökçe kılınçer her akşam votka rakı ve şarap(sarhoş) sözleri, gökçe kılınçer her akşam votka rakı ve şarap(sarhoş) dinle, gökçe kılınçer her akşam votka rakı ve şarap(sarhoş) şarkı sözleri, gökçe kılınçer her akşam votka rakı ve şarap(sarhoş) şarkı sözü, gökçe kılınçer her akşam votka rakı ve şarap(sarhoş) şarkısı, gökçe kılınçer 2016 şarkıları, her akşam votka rakı ve şarap(sarhoş) dinle youtube, gökçe kılınçer 2016 dinle

0 Response to "Gökçe Kılınçer Her Akşam Votka Rakı Ve Şarap(Sarhoş) Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri