Kiraz Mevsimi Bu Bekarlıktan Bıktım Usandım Sözleri

Bu bekarlıktan bıktım usandım
Çok gezdim sonunda evde kaldım
Şimdi var bir arzum evlenmektir kararım
Lakin münasip bir bayan nerden bulayım?
Şu bekarlıktan bıktım usandım
Çok seçtim sonunda evde kaldım
Şimdi var bir arzum evlenmektir kararım
Fakat münasip bir beyi nerden bulayım?
İşte bir bayan pek mini mini
Acep söylersem sever mi beni?
Şuradaki bay pek cici cici
Acep söylersem ister mi beni?
Güzel kız bana verir misin elini?
Al efendim şu elimin sensin sahibi
Güzel kız bana verir misin kalbini?
Al efendim şu kalbimin sensin sahibi
Şimdi biz erdik muradımıza
Darısı bekarların başına
Bizi görenler sakın kıskanmasınlar
Bir eş bulup evlenerek mesut olsunlar

0 Response to "Kiraz Mevsimi Bu Bekarlıktan Bıktım Usandım Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri