Hakan Altun Aşk Bahçemsin Sözleri

Yetmez mi söyle lütfen yetmez mi
Yaptığın gurur vazgeçmem
Aşkından ölüm olsa sonu
Benim yeminim olur
Ağladım karşında diz çöküp
Ağladım bir an bile utanmadım
Vicdanın rahat mı aşk sana
Göre oyun bu yoksa bir tuzak mı
Sen yokken bana çiçek verirler
Zarar yok yokluğun zarar
Gel gel desem duyar mısın
Sorular ne korkular beni yaralar
Biliyorsun sana zayıftır
Bu yüreğim dağları denizleri geçerim
Gel dersen dünyayı bile silerim

Sana kul köle olmuş bu bedenim
Çok sevdim bilirsin çünkü sen
Aşk bahçemsin bir tanemsin
Biliyorsun sana zayıftır
Bu yüreğim dağları denizleri geçerim
Gel dersen dünyayı bile silerim
Sana kul köle olmuş bu bedenim
Çok sevdim bilirsin çünkü sen
Aşk bahçemsin bir tanemsin
Yetmez mi söyle lütfen yetmez mi
Yaptığın gurur vazgeçmem,
Aşkından ölüm olsa son Benim yeminim olur

0 Response to "Hakan Altun Aşk Bahçemsin Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri