MARAL DİZİSİ EN GÜZEL HİKAYEM ŞARKI SÖZLERİ

Belki ılık bir yaz akşamı
Belki soğuk bir kış ayazı
Ya da kim bilir bu bahar buna değer
Mucize

Belki sopsoğuk bir güz sabahı
Belki sahipsiz kalmış aşk romanı
Bilirim ki bu benim en güzel hikayem...

Ben bir de sen olsak hiç uyumasak
El ele versek düş olsak
Hiç bilinmeyen bir masal olsak, saklansak...

Bir bütüne ait iki yol olsak
Hiç aldırmadan kaybolsak
Hiç bilinmeyen bir masal olsak, saklansak...

Belki ılık bir yaz akşamı
Belki soğuk bir kış ayazı
Ya da kim bilir bu bahar buna değer
Mucize

Belki sopsoğuk bir güz sabahı
Belki sahipsiz kalmış aşk romanı
Bilirim ki bu benim en güzel hikayem...

Ben bir de sen olsak hiç uyumasak
El ele versek düş olsak
Hiç bilinmeyen bir masal olsak, saklansak...

Bir bütüne ait iki yol olsak
Hiç aldırmadan kaybolsak
Hiç bilinmeyen bir masal olsak, saklansak...

Belki sopsoğuk bir güz sabahı
Belki sahipsiz kalmış aşk romanı
Bilirim ki bu benim en güzel hikayem...

0 Response to "MARAL DİZİSİ EN GÜZEL HİKAYEM ŞARKI SÖZLERİ"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri