Ferman Toprak - Söylesene Sevgili Sözleri

Sevmek dediler bana
Bende kalmadı ki öldü bitti dedim
Bir daha sevmek mi 
Aşka tövbeler ettim
Bilmemişim ki sevmenin ne olduğunu
O yüreğimdeki kalp acısını hissettiğimde 
Anladım ki sen benim en sevdiğim olmuşsun
Benim yüreğimin acısı olmuşsun
Allahtan dileğim olmuşsun 
Ne sen benden 
Ne ben seden vazgeçerim
Sen beni sev 
Ben de seni seveyim 
Hiç bir zaman birbirimizi terk etmeyelim
Ey sevdiğim 
Güzel aşkım benim 

Ben hiç böylesi çaresiz kalmadım
Ben hiç kimseye bu kadar yanmadım 
Gözlerimde bir tek sen 
Yüreğimde bir tek sen 
Söylesene sevgili nasıl geçeyim senden 

Sevmişim bu kadar kendimi bilmeden 
Sevmişim bu kadar kendime gelmeden
Gözlerimde bir tek sen 
Yüreğimde bir tek sen 
Söylesene sevgili nasıl geçeyim senden 

Sen kimdin ki 
Sen kimindin ki 
Benim olmayacağını hiç düşünmedim ki
Aşk mıydın sevda mıydın 
Rüzgar gibi vurup geçen birimiydin 
Ne bileyim ki
Sen bana allahın gönderdiği en büyük lutuf ve hediye miydin

0 Response to "Ferman Toprak - Söylesene Sevgili Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri