Aşkın Nur Yengi Unutulmuş Muydum Şarkı Sözleri

Kısa bir hüzünden sonra
Geldim geri döndüm sana
Seviştin mi, değiştin mi
Beni,yeni bir umutla
Kimbilir kimler aklını çeldi
Gördüğüne sevinmedin mi beni
Kimbilir kimler aklını çeldi
Görüdüğüne sevinmedin sen beni
Üç günlük ayrılıkta neler neden değişti
Unutulmuş muydum
Alışıyor muydun
Yavaş yavaş yokluğuma
Beklenmiyor muydum
Söyle bari son söz olsun
Kızmam bundan sonra sana
Dostuz artık geçmiş olsun
Anlat saklama ne varsa
Kimbilir kimler aklını çeldi
Gördüğüne sevinmedin mi beni
Kimbilir kimler aklını çeldi
Görüdüğüne sevinmedin sen beni
Üç günlük ayrılıkta neler neden değişti
Unutulmuş muydum
Alışıyor muydun
Yavaş yavaş yokluğuma
Beklenmiyor muydum
Kalbini mi yordum
Bunca iş güç arasında

0 Response to "Aşkın Nur Yengi Unutulmuş Muydum Şarkı Sözleri"

Yorum Gönder

  • Google Ping
  • Bing Ping
  • Rss
  • Yandex.Metrica Şarkı Sözleri